tisdag 6 maj 2008

Jonas heter jag


Tjenare!

Jag heter Jonas Lovéus, jag går under många olika smeknamn, men det vanligaste som jag föredrar är helt enkelt "Lovéus". Jag blev också invald i Moderat Skolungdoms rikskommité under rikskonferensen. 

Mina Uppdrag i rikskommitén handlar om Kampanjutveckling. Då är det menat i flera olika former, jag kommer att arbeta med att utveckla våra kampanjmetoder i MSU, jag ansvarar för de kampanjmaterial som rikskommitén utformar under året och jag basar för den nationella kampanjdagen. 

Så som de andra är jag stolt att ha fadderdistrikt, mina underbara distrikt är Västmanland, Dalarna, Jönköping, Södra Älvsborg och Västerbotten. Jag kommer själv från liberalismens klaraste lysande distrikt, Uppsala. Jag bor i ett litet samhälle utanför Uppsala som kallas för Björklinge, (hos en del känt som Upplands egna lilla Norrland.) I Uppsala läser jag television vid Grafiskt Utbildningscentrum.

Jag kommer att arbeta hårt tillsammans med resen av rikskommitén för att det här verksamhetsåret kommer bli det bästa på länge. Jag kommer så som de andra i RK att synsa ganska mycket här på bloggen om vad som händer runt om i MSU Sverige.

MSU - vi är mer än bara vänner!

Inga kommentarer: