torsdag 6 mars 2008

Det är en fantastisk dag!

Startade kl. 08 med morgonföredrag på Blå Hörnet (moderatlokalen i gamla stan) av min ledamot Henrik von Sydow som för ett par veckor sedan besökte Israel. Fortsättning på gårdagens tema således, och lika intressant var det idag.

Därefter satte jag mig och tog en latte på mitt älskade Espresso House för att läsa dagens tidning. Vem springer då in genom dörrarna, om inte Mikael Grenefalk (som jag tidigare nämnt i bloggen)! Det blev en väldigt trevlig frukost, eftersom Mikael är en väldigt trevlig kille.

Trevligheterna fortsatte med lite jobb, och sedan lunch i gamla stan med the One and Only Marcus Bandstein, ordförande i MSU Skåne.

Nu bär det snart av till Göteborg igen, till årets Kommunala Riks.....
It's my first time, och har blivit varnad för fulla partister och sömniga seminarier. Jag längtar :).

1 kommentar:

Anonym sa...

"Min riksdagsledamot..."

Hah. Sounds dirty!

Hoppas Anna König blir min lilla "riksdagsledamot".

=)