söndag 21 december 2008

Lite från min dag

Det har varit en alldeles underbar dag idag! Så bra att jag vill dela med mig av den.Först och främst jobbade jag imorsse. Jobb är ändå underskattat Work är verkligen King för att använda MUF termer.

Sen träffade jag Petter min klippa i MUF Uddevalla som hämtade upp mig med bilen. Vi åkte till Trollhättan där vi hade stämt träff med Elin och Martin från Skaraborg. Vi satt i någon timma och pratade om allt mellan himmel och jord; relativitets teori; kamera optik; MUF; politik mm.

Vid sju gjorde vi ett tappert försök att hitta till julbordet som MUF Trollhättans ordförande Sandra Snäll hade anordnat. Tyvärr tog det oss över 20 minuter men tillslut hittade vi vägen. Väl där var det mycket trevligt jag träffade Madeleine ifrån Ale igen vilket var jätteroligt. Att Karin och Kicki Lööf var där var också sjukt kul. Kvällens sista överaskning kom sent men lägligt. Robin Sundin som var MSU ordförande i Norra förut kom förbi med en kompis. Det var skoj att träffa honom i ett MUF sammanhang igen.

Som sagt en underbar dag i vänner och trevliga mötens tecken!

Inga kommentarer: