fredag 7 november 2008

Vilken supertorsdag

Just nu sitter jag i Daniels och Elviras vardagsrum och har avnjutit ett långt och härligt samtal mellan mig, Daniel, Elvira och Klurre. Jag ska strax gå och lägga mig för att om 4 och en halv timma gå upp igen och då ta tåget hem till västkusten. När jag summerar dagen har den varit helt underbar. Jag har träffat vänner det var längesedan jag såg, jag har träffat helt nya människor och jag har lärt mig nya spännande saker. Men det har inte bara varit en bra dag för mig, det har också varit en bra dag för Moderat Skolungdom. En snabb koll på alla kampoanjrapporter från idag ger en total summa på fler än 110 nya medlemmar sammanlagt runt om i Sverige. Att få vara en del av den fantastiska kraft som vi besitter i MSU är magiskt. Folk frågade mig idag, när jag kampanjade, varför jag hade tagit ledigt från skola för att åka massa mil till andra sidan landet bara för att komma hit? Och svaret blev enkelt, enkelt som tusan för att vara ärlig.
Den här dagen var en bra dag, det var verkligen en supertorsdag.

Inga kommentarer: